• Хотинські вісті

Важливі зміни: куди подавати документи на пільги, допомоги та субсидії із січня



Із 1 січня 2021 року заяви з документами для призначення субсидій, пільг і різних допомог управління праці та соцзахисту прийматиме від населення лише поштою або в електронній формі.


Особисто подати заяву можна буде тільки у своїй громаді – відповідним працівникам сільської чи міської рад або посадовцям центрів надання адміністративних послуг. А вони вже передаватимуть документи структурному підрозділу з питань соцзахисту райдержадміністрації.


Детальніше розповідає начальниця управління праці та соціального захисту населення Хотинської райдержадміністрації Наталія Цвентарна:


– Повідомляємо, що із 1 січня 2021 року органи соціального захисту населення втрачають повноваження щодо здійснення прийому документів від жителів громад для надання адміністративних послуг соціального характеру. Це визначено постановою Кабміну від 28.10.2020 р. №1035 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України».


Чинним законодавством передбачено впровадження з 1.01.2021 р. моделі прийому документів для призначення різних видів соціальних допомог, житлових субсидій та пільг у районах виключно через посадовців територіальних громад, а з 1.03.2021 р. – виключно з використанням Програмного комплексу «Соціальна громада».


Заяви з необхідними документами прийматимуться лише уповноваженими посадовими особами виконавчого органу сільської чи міської рад відповідної територіальної громади та працівниками центру надання адміністративних послуг і передаватимуться протягом трьох робочих днів з дати надходження відповідному структурному підрозділу соціального захисту населення.


Починаючи з 1 січня 2021 року, заяви з необхідними документами від громадян приймаються структурними підрозділами з питань соціального захисту населення райдержадміністрацій лише у разі надсилання їх поштою або в електронній формі (через офіційний вебсайт Мінсоцполітики, інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування або Єдиний державний вебпортал електронних послуг).


До 1 березня 2021 р. посадова особа виконавчого органу або центру надання адміністративних послуг, яка приймає заяву з необхідними документами, за наявності технічної можливості реєструє заяву та формує електронну справу (заповнює відповідні електронні форми з використанням інформаційних систем Мінсоцполітики) і не пізніше наступного робочого дня надсилає електронну справу відповідному структурному підрозділу з питань соціального захисту населення засобами електронного зв’язку через інформаційні системи Мінсоцполітики з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги», «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах».


Із 1 березня 2021 р. заяви з необхідними документами приймаються посадовцями виконавчого органу або центру надання адміністративних послуг виключно з формуванням електронної справи.


Заяви з необхідними документами (після формування електронної справи) у паперовому вигляді передаються відповідному структурному підрозділу з питань соціального захисту населення не рідше ніж раз на два тижні, – поінформувала Наталія Цвентарна.

31 views0 comments

Підпишіться на наші новини:

Редакція "Хотинські вісті"

вул. Незалежності, 44,
м. Хотин, Чернівецька обл., УКРАЇНА

+38 (03731) 2-17-63, 
+38 (03731) 2-17-65

hotvisti@gmail.com

  • White Facebook Icon
  • Белый Google+ Иконка

© 2015 "Хотинські вісті". Усі права захищені. Дизайн ІА "НОВОСЕЛИЧЧИНА"

Детальніше тут: https://www.hotvisti.com.ua/products/komanda-rukshina-u-trijtsi-lideriv-yunatskogo-chempionatu-obalsti-z-futbolu/